Monday, May 19, 2025
Bizio.hr
NEWSLETTER
No Result
View All Result
Bizio.hr
No Result
View All Result
Bizio.hr
No Result
View All Result

Hypo od 11. srpnja postaje Addiko bank

Ivan Rešetar by Ivan Rešetar
Sunday, March 26, 2017, 22:02
in Uncategorized
0
Home Uncategorized

Addiko Bank je novi brend pod kojim će bivša Hypo Group Alpe Adria od 11. srpnja početi poslovati u Hrvatskoj i na ostalim tržištima. Novi identitet brenda koji je danas predstavljen odražava novu poslovnu strategiju i pozicioniranje Banke, koje će se prvenstveno odraziti kroz jasnije, jednostavnije i izravnije bankarstvo.

RELATED POST

Otvoreni proljetni sajmovi na Zagrebačkom velesajmu

Predstavljena nova online usluga e-Bebe

S novom vlasničkom strukturom koju čine Advent International, jedan od najvećih globalnih private equity ulagača i Europska banka za obnovu i razvoj, Banka se odlučila na temeljitu promjenu svog poslovanja, primjenu viših standarda te, u skladu s novom poslovnom strategijom, i za promjenu imena i vizualnog identiteta. Riječ je o prvom koraku kojim Banka ističe namjeru da odgovori na veliki izazov u današnjem bankarstvu, a to je biti jasan, jednostavan i izravan. Klijenti žele visoku razinu dostupnosti, praktične i brze usluge te transparentnost i razumljivu komunikaciju, a upravo to su temelji na kojima Addiko Bank namjerava razvijati svoje poslovanje.

mbank-HR
Nove boje Addiko banka prikazane u mobilnom bankarstvu

Ulrich Kissing, predsjednik Uprave Addiko Bank AG izjavio je jutros u Zagrebu: “Jasno, jednostavno i izravno bankarstvo opisuje kako želimo da ljudi doživljavaju brend Addiko, što svojim klijentima nudimo i što nas čini drugačijima od konkurencije. Strategija znači donositi odluke. Ona znači namjerno izabrati biti drugačiji, a mi smo odlučili biti banka koja će realizirati potrebe klijenata na praktičan, brz i učinkovit način. Jedino ćemo tako opravdati njihovo povjerenje i biti banka s kojom žele poslovati. Zato smo se i odlučili za kreativan pristup koji se izravno bavi segmentima koje želimo, možemo i hoćemo poboljšati.”

Kako bi ispunila obećanje drugačijeg bankarstva, kaže Kissing, Addiko Bank će u svakodnevnom poslovanju primjenjivati tri načela: fokusirat će se na bitno osiguravajući klijentima ključne proizvode i usluge koje uistinu trebaju; bit će učinkovita poboljšavajući interne procese i procedure te će kontinuirano ulagati u digitalne tehnologije; i komunicirat će jednostavno, uvijek imajući u vidu klijenta.

Mario Žižek, predsjednik Uprave Addiko Bank d.d. rekao je: “Rebrendingom ne mijenjamo samo svoje ime i vizualni identitet, već provodimo sustavnu promjenu nabolje. Dugo i intenzivno smo se pripremali za ovaj, za nas, jako važan dan, ali ovo je tek početak, pravi posao je tek ispred nas. Dali smo obećanje da ćemo isporučiti jasno jednostavno i izravno bankarstvo i to ćemo i učiniti. Znamo da je to proces koji će potrajati, ali baš zato se mijenjamo jer osiguravanje takve usluge klijentima smatramo ključnim. Novi je brend simbol ove transformacije i početak izgradnje bolje banke.”

Brend Addiko je nastao na temeljima opsežnog istraživanja provedenog među klijentima i zaposlenicima, a Banka je na dizajnu novog brenda, pozicioniranju i vizualnom identitetu surađivala s hrvatskom kreativnom agencijom Bruketa&Žinić i međunarodnom brend konzultantskom tvrtkom Prophet.

“Novi brend označava pozitivnu promjenu budući da predstavlja prvi dan naše budućnosti. I kao takav, ključni je dio naše poslovne strategije koja se prvenstveno fokusira na poslovanje s građanstvom i s malim i srednjim poduzetništvom. Predstavljanje novog brenda nije kraj projekta rebrendinga nego početak našeg uzbudljivog putovanja i poboljšavanja naših usluga, kreditnih procesa, ključnih poslovnih pokazatelja, jačanja naše digitalne ponude i gradnje nove, usmjerenije, učinkovitije te jasnije, jednostavnije i izravnije banke. Banke s kojom će klijenti željeti poslovati i na koju će zaposlenici biti ponosni”, rekao je Kissing.

Tags: addiko bankbankarstvofinancije
ShareTweetPin

Related Posts

Otvoreni proljetni sajmovi na Zagrebačkom velesajmu
Uncategorized

Otvoreni proljetni sajmovi na Zagrebačkom velesajmu

Sunday, August 18, 2019, 21:22
Predstavljena nova online usluga e-Bebe
Uncategorized

Predstavljena nova online usluga e-Bebe

Sunday, August 18, 2019, 18:19
Obilježen Dan Obrtničke komore Zagreb
Uncategorized

Obilježen Dan Obrtničke komore Zagreb

Sunday, August 18, 2019, 02:06
U Zagrebu otvorena 9. međunarodna energetska konferencija o biomasi i obnovljivim izvorima energije
Uncategorized

U Zagrebu otvorena 9. međunarodna energetska konferencija o biomasi i obnovljivim izvorima energije

Sunday, August 18, 2019, 01:26
Održana 14. sjednica GSV-a
Uncategorized

Održana 14. sjednica GSV-a

Sunday, August 18, 2019, 01:09
Najavljeni sajmovi Nautika, Festival maslina, Hotel&Gastroteh i Dani lova i ribolova
Uncategorized

Najavljeni sajmovi Nautika, Festival maslina, Hotel&Gastroteh i Dani lova i ribolova

Sunday, August 18, 2019, 00:34
Next Post
Održana završna konferencija projekta Ostani/postani poduzetnik

Održana završna konferencija projekta Ostani/postani poduzetnik

O NAMA

Internetski portal Bizio.hr osnovan je s motom "Poduzetništvo pokreće svijet" i namijenjen je promociji poduzetništva u Hrvatskoj.

Potražite nas na društvenim mrežama

Pokrovitelj portala

Posjetite naš prijateljski portal

  • Naslovnica
  • Suradnja
  • Pravila privatnosti
  • Kontakt

© 2020 Bizio.hr - Poduzetništvo pokreće svijet Adriadigital.

No Result
View All Result
  • Naslovnica
  • Aktualno
  • Biti poduzetnik
  • Savjeti i ideje
  • Prilike
  • Događanja

© 2020 Bizio.hr - Poduzetništvo pokreće svijet Adriadigital.